ze Świętami w tle

...dawno się tu nie pokazywałam.
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś mnie pamięta :-D.
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że praktycznie całe lato i jesień intensywnie pracowałam - i nie mam tu na myśli pracy w pracy, bo tam oczywiście pilnie i systematycznie działam z całych swoich sił twórczych - ale zajęcia "pozalekcyjne", gdzie dużo się działo biżuteryjnie, lecz niestety niewiele utrwaliłam na zdjęciach. Może na koniec roku zbiorę kilka ujęć z pracowni, by pokazać, że życie nadal się w niej toczy, a mój nowy stół warsztatowy nie jest już taki nowy i ma wypaloną dziurę w blacie po niekontrolowanym spacerze rozgrzanej, srebrnej kulki poza teren strzeżony, jakim jest płytka ze skamoleksu, na której lutuję.

Wisiorek ze srebrnym ażurem w pepitę z jaskółek,
przynitowanym do miedzianej blaszki oklejonej winylową ...tapetą ;-)
 wymiary: ok. 2,7 x 2,7cm

Nawet nie wiem kiedy to się stało, że nadeszły Święta :-).
Pojęcie słodkiego leniuchowania pozostaje mi obce, a na dokładkę postanowiłam się doszkolić pod okiem (na szczęście cierpliwej) profesjonalistki - w pracowni z prawdziwego zdarzenia, pełnej fantastycznych zabawek jubilerskich.
Tak jak przypuszczałam - dowiedziałam się jak niewiele wiem.
Więc ...jeszcze kilka miesięcy pracy u podstaw (wersja optymistyczna) i może dopiero ukształtuje się ze mnie materiał na potencjalnego złotnika ;-).

Tymczasem, w świątecznym nastroju, wrzucam kilka zdjęć na znak, że nie umarłam, tworzę, a koty także mają się dobrze :-).






Wesołych i spokojnych!
Do zobaczenia, mam nadzieję, że wkrótce ;-).

'

...a teraz wracam do lektury rozdziału o "chemikaliach złotniczych" :-P.

CONVERSATION

6 komentarzy:

  1. No już się zaczynałem martwić ;) super wisior :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, chyba za dużo wzięłam sobie na głowę w tym roku :-) Na szczęście dałam radę. Teraz kilka dni oddechu i po Nowym Roku szaleństwo od nowa ;-P

      Usuń
  2. Ooo, widzę jakieś duże zmiany się tu szykują :)
    Samych sukcesów w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) I nawzajem :-) ...a zmiany się szykowały od ponad roku i pewnie teraz przez kolejne dwa lata będę je wprowadzać :-D Pozdrowienia :-)

      Usuń
  3. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku Monia! :) Trzymam kciuki za Twoje sukcesy! :) Wisior śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisiorek bardzo ładny, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Back
to top