o tym jak narozrabiałam z Biżuteryjkami dla WOŚP 2018 :-)

Lepiej późno niż wcale :-D.
Finał za nami, ale aukcje Biżuteryjek dla WOŚP wciąż trwają. Część z nich już została zakończona, jednak można jeszcze wylicytować różne cuda :-).

Naszyjnik srebrny - Wędraś "Picasso"
fot. Bożena wieczorek

Ledwo żyję, więc nie będę się rozdrabniać na kilka osobnych postów, tylko wrzucę to wszystko do jednego wora i już :-).

Wzięłam w tym roku udział w wielu projektach, chyba nawet zbyt wielu :-P. Mniejszych, większych, a do tego latałam z aparatem i fotografem za chłopakami z takiego jednego zespołu, co by niektóre męskie komplety poprzymierzali przed obiektywem :-). Samej obróbki zdjęć miałam na kilkanaście długich wieczorów :-).

Ale... warto było :-) ...jak zawsze :-).

Po pierwsze - Wędraś.
Czyli nasz wędrujący naszyjnik, przekazywany z rąk do rąk, gdzie każdy uczestnik projektu, kolejno, dodawał od siebie małą cząstkę w postaci srebrnego elementu. Stworzyliśmy go w osiem osób, pod czujnym okiem i opieką Bożenki z Good Evening. Stwór z niego nieprzeciętny :-), jak z kubistycznego obrazu. Dlatego ochrzciliśmy go Picasso :-).
Kilka słów od każdego z nas oraz poszczególne etapy powstawania tego unikatowego dzieła możesz znaleźć w poniższym linku:
Wędraś Picasso.

Naszyjnik srebrny - Wędraś "Picasso"
fot. z prawej: Bożena wieczorek

Link do aukcji: http://aukcje.wosp.org.pl/57-picasso-naszyjnik-bizuteryjki-i5919466

...i tradycyjnie ode mnie - kilka ujęć z pracowni, w trakcie procesu tworzenia :-). Pierwszy przystanek podróży - na moim biureczku. Tu Wędraś zyskał labradorytowe oko i perłowe rzęsy :-). Potem przejechał Polskę wzdłuż i wszerz, by następnie wrócić do mnie po zapięcie, oprawienie kamieni oraz dopieszczanie polerką :-).




A teraz... ruchem konika szachowego, przenosimy się do Lizbony!
Tu zostawiłam po sobie srebrnego dorsza podanego na tacy we wzór z azulejos :-).
O bransoletkach-miastach powstał artykuł na blogu Biżuteryjek dla WOŚP, który możesz przeczytać tutaj: Bransoletki-Miasta.




...i jakoś tak mnie nagle zniosło w leśne strony. Postanowiłam zrobić srebrnego gila ...cały czas podkreślając, że będzie to gatunek ptaka, a nie rodzaj biomorficznej kompozycji przestrzennej ze srebra. O bransoletce "Ptasie Radio" powstał nawet wiersz :-), i choć to poezja lotów kury domowej, to jednak spotkała się z miłym odbiorem :-). Zwycięzca aukcji będzie mógł go kontemplować wraz z bransoletką na nadgarstku, gdyż otrzyma rękopis ręką mą pisany :-).


Ptasią bransoletkę można licytować tutaj: 
http://aukcje.wosp.org.pl/59-ptasie-radio-bransoletka-damska-bizuteryjki-i6039223



...zupełnie niechcący, ze względu na brak asertywności, zrobiłam kilka rzeczy do projektów Męskiej Sprawy, czyli działu przewidzianego dla grupy docelowej na jaką wskazuje nazwa tegoż przedsięwzięcia biżuteryjnego :-). Wykonałam więc srebrne nakładki, przekładki, zapięcia i inne takie drobiazgi łączące elementy, które otrzymałam do złożenia w całość :-).




...i jeszcze jeden projekt, chyba najbardziej pracochłonny... Elementy do kompletu z czerwonymi agatami. Ogromnymi. Dwa dni się zastanawiałam jaka im przygotować oprawę. Ale takie kamienie dostałam od koordynatorki projektu i "radź sobie babko" :-). A że kamienie piękne, niczym karmelowa mgła w dębowym lesie ...no to sobie jakoś poradziłam :-).



...agaty ubrałam w liście dębu przetykane drobnymi żołędziami :-). 
Tak powstały elementy do wisiora, bransoletki i kolczyków, które posłałam dalej w świat, by kolejne Biżuteryjki dorobiły resztę, tworząc niepowtarzalny jesienny komplet "beadingowy" z wykorzystaniem drobnych koralików i pasm magicznej wstążki Shibori :-)


...jeśli ktoś ciekaw dlaczego mnie tu tyle było - to właśnie dlatego :-D.
...a po wszystkim dołączam do kota Jaskra, któremu już absolutnie wszystko jedno na czym i w jakiej pozycji śpi :-).


linki:

CONVERSATION

2 komentarzy:

  1. Oj działo się, działo :) Wszystko cudne, Picasso powala na kolana. A poza tym bardzo mi się podobają zdjęcia "chłopaków z takiego jednego zespołu" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-P hah, obiecałam sobie, że w kolejnej edycji przystopuję, po czym wpadłam na pomysł, że może by tak pokoordynować jakiś projekt :-D. No niereformowalna jestem :-D.

      Usuń

Back
to top